باد گم شده است

امشب که انگار باد گم شده است و جایی شاید مانده ! خب ساعت از نیمه شب گذشته ، سیما مسافرت رفته ، من هم از فرصت حداکثر استفاده را کردم و رفتم الواطی ، به دلتون بد را ه ندید ! چون همه می دونند من اهل این حرفا نیستم !! تولد پریسا خواهر گرامی بود ! بنده هم جهت ابراز ارادت رفتم …البت در حال حاضر اگر کبریت بزنید آتیش می گیرم…خب درصدش ظاهرا» بالا بوده من هم که لامصب ته ندارم و مال مفت نصیبم بشه خودمو خفه می کنم ! در ضمن سعادتی شد که پسرعمه و دختر عمه گرامی رو بعد از قرن ها زیارت بکنم ! البته در خانواده اسم حقیر بد در رفته و گرنه حضرات از بنده بخور تر هستند و خوش مست تر کلا» من گربه سیاه اقوام و فامیل هستم و از نظر محبوبیت مثل محبوبیت «معمر قذافی» در سازمان ملل هستم ، البته بلا بدور !!!! اما سر جمع بخوام حساب کنم اصولا» هیچوقت آدم محبوبی نبودم که بخشی از اون بر می گرده به زبون درازم و اینکه اصولا» آدمی نیستم که خیلی اهل ظاهر سازی باشم ، معمولا: با صراحت (بقول رفقا وقاحت آمیز) اون چیزی رو که هستم نشون میدم ! هرکسی هم که خوشش نمیاد …خب خوشش نیاد.

راستی یک چیزی یادم اومد بگم ! جماعت محترم خواننده بلاگ ! که همینطور مفت مفت از تراوشات مالیخولیایی اینجانب فیض می برند ! به خودشون زحمت بدهند رو اون لینک  و بنر آبی رنگ پایین سمت راست وبلاگ یک کلیکی بکنند ! حداقل شاید بدرد آخرتشون بخوره و یه کمکی به چندتا کودک گرسنه توی آفریقا بکنند ! خرجش چند تا کلیک ناقابله…امثال من که نه دنیا دارند نه آخرت ..یعنی خلاصه بگم ..» ما شمارو بهشتی کردیم و خودمون رو جهنمی!» …سرم کلی گیج میره…در ضمن «مادر» هم همین الان زنگ زدند که اطمینان پیدا کنند که بنده زنده هستم یا خیر…که بهشون اطمینان دادم که زنده هستم دارم سی دی های موسیقی رو زیر و رو می کنم ببینم که چی پیدا می کنم که برای امشب گوش کنم ….آهان «نورا جونز» رو پیدا کردم …آلبوم » با من بمان» از آلبومهای مورد علاقه من توی سبک » بلوز» هستش در موردش قبلا» نوشتم که میتونید توی لینک زیر بخونید

Norah Jones

یکی از آهنگ های مورد علاقه من در این آلبوم ،آهنگ «روز بلند  برخواسته است» هستش

Feeling tired

By the fire

The long day is over

The wind is gone

Asleep at dawn

The embers burn on

With no reprise

The sun will rise

The long day is over

احساس خستگی میکنم

با آتش

روز طولانی برخواسته است

باد گم شده است

خواب در سپیده دم

خاکسترها افروخته شده اند

بدون بازگشتی خورشید طلوع خواهد کرد

روز طولانی برخواسته است

……… .

برای گوش دادن آهنگ کلیک کنید

About this entry