آقای گالووی،ماشین من را می خرید؟

خب هرچیزی دورانی داره و من بلاخره بعد از سماجتی طولانی مدت ماشینم رو برای فروش گذاشتم …این روزها زیاد سوارش نمی شدم ..و راستش رو بخواهید سه ماهی هم بود که رنگ آب و کارواش را ندیده بود، تازگی ها پیاده روی رو ترجیح میدم چون معتقدم که وقتی به آرامی در خیابان قدم میزنم ،شاهد لحظاتی هستم که بندرت وقتی سوار اتوموبیل هستم دیده می شود. چند روزی هستش که به احوالات شخصی علاقمند شدم به نام «جورج گالووی»
George Galloway
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Galloway
با یک نگاه سر انگشتی و سریع به زندگی نامه او در «ویکی پدیا» در میابیم که وی نماینده پارلمان در انگلستان است …خب مبارکش باشد …نماینده پارلمان بودن در انگلستان چیز خوبیست ..حداقل حقوق خوبی دارد …خصوصا» برای ایشان که علاقه بی حد و حصری به سیگارهای برگ گران قیمت دارند، از همه مهمتر که برای یک بریتانیایی مقتصد کشیدن سیگار برگ از محل درآمد شخصی مسلما» بسیار دشوار و عذاب آور است.
به زندگی کودکی اش علاقه ای ندارم ..چون روانشناس نیستم و عکسش رو هم به دیوار اتاقم نزده ام، به همین بسنده میکنم که دوبار ازدواج کرده است و با مصرف الکل هم به زعم خودش مخالف است
یکراست میروم سراغ منش سیاسی و سوابق ایشان
چیزی که من فهمیدم با توجه به کتاب «کمونیست اسکاتلندی» او می شود وی را یک چپگرا نامید و همچنین همکاری او به عنوان عضوی از حزب کارگر انگلستان ( با این نامگذاری شخصا» مشکل دارم) ..وی در ابتدا به عنوان سیاستمداری ضد جنگ و حامی مردم فلسطین شناخته میشد …خب این خیلی خوبه که هم ضد جنگ باشی و هم از مردم فلسطین حمایت کنی ودر کنارش در آمد خوبی هم داشته باشی، خلاصه بعد از کلی کشمکش وقتی جناب جرج به تونی بلر( ازش خوشم نمیومد) گفت» ماشین دروغ سازی» ارتباطش با حزب کارگر بطورکلی شکرآب شد و خب اونهاهم عذرش رو خواستند.
این جمله را وی و هوادارانش به کرات استفاده می کردند
«speak for those who have nobody else to speak for them»
سخن گفتن برای کسانی که کسی را ندارند برایشان سخن بگوید
…نمیدانم که چقدر تشابه بین این شعار و شعار تبلیغاتی «پرس تی وی» متعلق به ایران میبینم که این است «صدای بی صدایان»

اگرچه که سیاستمداران سنتی انگلستان وی را تازه بدوران رسیده وماجراجو می خواندند و عوام وی را سیاستمداری اجاره ای می دانند که گاهی کمونیست است ..گه گاهی اسلامگرا …گاهی طرفدار هوگوچاورز..گاهی طرفدار صدام حسین …گاهی طرف اسراییلی ها

تا اینجایش هم اصلا» مهم نیست ..حتی اتهام های متعدد و البته اثبات نشده در مورد دریافت وجوهات نامعقول هم توسط وی اصلا» به من مربوط نمی شود
وی خودرا طرفدار رژیم کمونیستی استالینی شوروی سابق می خواند
منبع :
^ Hattenstone, Simon (2002-09-16). «Saddam and me». The Guardian. Retrieved on 2008-08-21.
اینهم به من مربوط نیست …حالا یکنفر از داس وچکش خوشش می آید یکی از بیل و کلنگ
خیلی به جریان کش نمی دهم
می رسم سر اصل مطلب
جرج کالووی شغل دیگری هم دارد که برای یک نماینده پارلمان بریتانیا بسیار عجیب است!!! وی مجری و تهیه کننده برنامه ای به نام
The Real Deal
http://www.presstv.ir/Programs/detail.aspx?sectionid=3510520
در شبکه انگلیسی زبان «پرس تی وی » است …در مورد حقوقی که دریافت می کند اطلاعی ندارم ..تنها می دانم که تیتراژ این برنامه با نمایی بسته از چهره ایشان شروع می شود، با سیگار برگی و خنده ای برلب در خیابانهای لندن و خوب فکر میکنم که سیگاری که بر لب دارد چقدر برای من شهروند ایرانی خرج برداشته است؟
و اما اظهارات اخیر وی

نماینده پارلمان انگلیس: تقلبی در انتخاب احمدی نژاد ندیده ام
http://www.asriran.com/fa/pages/?cid=77468

You can count on the fact election was fair
http://blogs.dailyrecord.co.uk/georgegalloway/2009/06/you-can-count-on-the-fact-elec.html

یک نماینده پارلمان انگلیس می گوید: «هیچ مدرکی دال بر وجود تقلب در انتخاب مجدد احمدی نژاد به ریاست جمهوری ایران مشاهده نکرده است.»

به گزارش عصر ایران (asriran.com) به نقل از نشریه محلی «جویش کرونیکل» چاپ کانزاس، «جرج گالووی» از نمایندگان مجلس عوام انگلیس طی سخنانی در یک همایش در کانزاس با دفاع از احمدی نژاد گفت: «او هیچ مدرکی درباره دستکاری در نتایج انتخابات مناقشه انگیز ایران در ماه گذشته مشاهده نکرده است.»

…….
خب آقای گالووی …سیگارهای برگی که از مالیات و حقوق شهروندان ایرانی نوش جان می کنید …گوارای وجودتان …من هم خفه می شوم و هیچ فکر نمی کنم که یک نماینده پارلمان بریتاننیا از جان ملت من چه می خواهد …و اینکه او همان بارون تالبوت است …یا شاید می خواهد عهدنامه ترکمنچای دیگری به ملت من تقدیم کند ..اصلا» شاید سیگار برگ و مالیاتش …آنقدر گران شده است که این «آقای اجاره ای» با آن سابقه اخلاقی سوال برانگیز(کافی است نامش را در بخش تصویری گوگل سرچ کنید) در مورد ملت من سخن بگوید!!! آقای جرج گالووی عزیز کمی دیر رسیدید …نفت بیش از 50 سال پیش در ایران ملی شد..عاقبت جنبش تنباکو را هم حتما» می دانید …بهتر است سیگار را ترک کنید
..
…….
.
لال می شوم … …میروم سراغ آگهی های روزنامه همشهری ( متنش را سالهاست نمی خوانم) دنبال ماشین دیگری برای خودم می گردم، راستی آقای گالووی ..ماشین من را می خرید ؟…فکر نمی کنم برازنده شما باشد …سیگاری روشن میکنم و فکر میکنم بهتر است خفه شوم

About this entry