دانشجوهای قدیم

سه شنبه 25 فروردین 87
.
امروز بعد از ظهر چندتا از دانشجوهای کرج اومدن دیدنم …مدتی بود که ندیده بودمشون …خیلی از دیدنشون خوشحال شدم و اینکه روز به روز دارن پیشرفت میکنن …بعد از رفتن دانشجوها رفتم یک آبی به سر و صورتم بزنم …چون شبب قبل بیخوابی داشتم خیلی کسل بودم…توی آیته دیدم که تعداد موهای سفیدم زیاد تر شده …البته همیشه خودم رو دلداری میدم که اینطوری شیک تره…خوب خیلی مهم هم نیست دیگه 33 سالم شده و به زودی وارد 34 سالگی میشم …خوب که به الهای گذشته ام نگاه میکنم میبینم که روزهای خیلی خوبی رو داشتم و علی رغم طعم های تلخ و شیرین زندگی هنوز هم میشه گفت که ته مزه زندگی طعم ملسی داره
.
هنوز زمستان با سماجت به بهار امسال چسبیده و روزهای خنکی رو تجربه می کنیم..بهار امسال در تهران غنیمتی است..خصوصا» برای قدم زدن در آفاب نیمه جان عصرگاهی …همراه موسیقی های دلخواهت…البته من مدتهاست که یک شنونده همیشگی جز و بلوز شدم …اما هنوز هم علاقه قدیمی به موسیقی راک و هارد راک هر از چندگاهی سراغم میاد و از این هوس نابهنگام همیشه لذت میبرم …حتی گاهی ذائقه روزهای دورتر یعنی متال هم به سراغم میاد …اما هنوز هم برای قدم زدن یک موسیقی بلوز رو ترجیح میدم
.
یکی از موسیقی های مورد علاقه من از «اوانسنس» است ، آهنگی به نام «سلام» و بخشی از شیفتگی من به این اثر به شعر فوق العادش بر میگرده
.

Hello (Evanescence)
.

playground school bell rings again

Rain clouds come to play again

Has no one told you she’s not breathing

Hello, I am your mind giving you someone to talk to

Hello If I smile and don’t believe

Soon I know I’ll wake from this dream

Don’t try to fix me, I’m not broken

Hello, I’m the lie, living for you so you can hide
Don´t cry…
Suddenly I know I’m not sleeping

Hello, I’m still here
All that’s left of yesterday

.

دوباره زنگ مدرسه به صدا در اومد
دوباره ابرهای بارانی بازیشون رو شروع کردن
کسی بهت نگفته که اون دیگه نفس نمی کشه؟
آهای، من ذهن تو هستم، کسی که میتونی باهاش صحبت کنی
آهای. . .
اگه لبخند می زنم و باور نمی کنم برای اینه که
میدونم بزودی از این خواب بیدار می شم
سعی نکن من رو درست کنی من خراب نشدم
آهای، من دروغی هستم که می تونی پشتش مخفی شی
گریه نکن. . .
ناگهان متوجه میشم که خواب نیستم
آهای، من هنوز اینجام
چیزی که از دیروزت برات باقی مونده. . .

.
این آهنگ رو میتونید از این لینک دانلود کنید
http://www.himra.com/go.php?http://himra.persiangig.com/audio/Evanescence/Fallen/Evanescence-Hello.mp3

About this entry