کافه آبی

پنجشنبه 12 دي ماه 87 – والبته اول ژانويه 2009
.
امروز با يكي از دانشجو ها توي دفترم قرار داشتم …خوشحالم «ملكي» تونست اولين مقاله بين المللي خودش رو به يك كنفرانس آمريكايي ارايه كنه ..ميشه گفت كه از خودم و وقتي كه براش گذاشتم راضي هستم
.
در مورد تصادف كذايي هفته پيشم هم حرفي نميزنم ..به قدر كفايت مجبور شدم براي ديگران توضيح بدم …بهرصورت بخير گذشت و هنوز نفس ميكشم
.
نميدونم چرا يه ده دقيقه اي هست كه سردرد بدي گرفتم پنجره دفتر رو باز كردم كه هواي تازه بياد تو ..بايد به مهدوي بگم كه كسي رو پيدا كنه كه درخت نارنج حيات رو حرس كنه ..سال پيش اصلا» سرحال نبود
.
روز اول سال 2009 …روزهاي اول سال رو دوست دارم حالا از هر تقويمي كه ميخواد باشه..يكجور رنگ و بوي متفاوتي دارن …فريبنده هستند و دوست داشتني …وخيلي مناسب براي قدم زدن هاي طولاني..ديروز از ميدون فردوسي تا اميرآباد پياده اومدم ..يكي از لذتهام قدم زدن روبروي كتابفروشي هاي مقابل دانشگاه تهرانه ..يكجوري بعضي هاشون آدم رو مثل كافه هاي قديمي ميبرند به حال و هواي دهه 30 …و البته امروز خيلي چيزها داره عوض ميشه …يا بهتر بگم كه عوض شده..شكايتي ندارم…هنوز هم ميشه از قدم زدن هاي بعد از ظهرها لذت برد و آفتاب كم رمق زمستان رو از لا بلاي درختها دزدكي ديد زد..و همينطور شال گردن هاي رنگي كه هميشه دوستشون دارم …بله يك كشش رخوت آور به روزهاي مياني زمستان
.
فكر كنم بايد به كافه نادري سرميزدم …دلم تنگ شد..دلتنگ قهوه اي غليط و گپي طولاني..بهرصورت بهتره پاشم يه چاي بريزم وبعد ادامه بدم …سردردم بهتر داره ميشه
.
.
توي اطاق افشار يه كافي ميكس پيدا كردم …خوب ميشه گذاشت به حساب شانس ..بايد براش يه اس ام اس بزنم كه ناراحت نشه كه برش داشتم …واقعا» دلم نسكافه خواست
.
ليست كافي شاپهاي تهران را در اين لينك ببينيد
http://www.coffeeeshop.com/index.php?option=com_content&task=view&id=60&Itemid=34
.
يكي از آهنگهاي مورد علاقه من از كريست را آهنگ » كافه آبي» هستش در مورد كريست را قبلا» نوشتم ..اما شعر اين آهنگ
.
جهان من مایلها راه بی انتها است
که اثری از رویاهای نابود و شکسته شده باقی می گذارد
کجا بودی که من شنیدم که می گفتی:
تو را در کافه ی آبی ملاقات می کنم
زیرا این مکانی است که شخص می داند که می تواند شخصی را ملاقات کند که اهمیت نمی دهد
كارتهاي بازي سرنوشت…کهنه کارترانها را در معرض نمایش قرار می دهد
شخص جوانتر که جرات می کند انرا بگیرد…شانس برنگشتن
کجا بوده ای؟
به کجا می روی….؟
میخواهم انچه را تازه و جدید است بدانم
میخواهم که با تو بروم…
تو چه دیده ای؟
چه چیزتازه و جدید را میدانی؟
به کجا می روی….؟
زیرا می خواهم که با تو بروم
هزینه ای زیاد دارد….ارزش زیادی دارد
همه ی انچه را که تو می شناسی با خود ببر…و بگو خدا نگهدار
بیگناهی تو…بی تجربگی تو
اکنون دیگر هیچ معنی ای نمی دهد و مفهومی ندارد
زیرا این مکانی است که شخص می داند که می تواند شخصی را ملاقات کند که اهمیت نمی دهد
کجا بودی که من شنیدم که می گفتی:
تو را در کافه آبی ملاقات می کنم
کجا بوده ای؟
به کجا می روی….؟
میخواهم انچه را تازه و جدید است بدانم
میخواهم که با تو بروم…
تو چه دیده ای؟
چه چیزتازه و جدید را میدانی؟
به کجا می روی….؟
زیرا می خواهم که با تو بروم
کجا بوده ای؟
به کجا می روی….؟
میخواهم انچه را تازه و جدید است بدانم
میخواهم که با تو بروم…
چه چیزتازه و جدید را میدانی؟
به کجا می روی….؟
میخواهم که با تو بروم…
My world is miles of endless roads
een I hear you say
I’ll meet you at the Blue Cafe
‹Cause, this is where the one who knows
Meets the one who does not care
Cards of fate, the older shows
The younger one, who dares to take
The chance of no return
Where have you been?
Where are you going to?
I want to know what is new
I want to go with you
What have you seen?
What do you know is new?
Where are you going to?
‹Cause I want to go with you
The cost is great, the price is high
Take all you know, and say goodbye
Your innocence, inexperience
Mean nothing now
‹Cause, this is where the one who knows
Meets the one who does not care
Where have you been I hear you say
I’ll meet you at the
Blue Cafe
Where have you been?
Where are you going to?
I want to know what is new
I want to go with you
What have you seen?
What do you know is new?
Where are you going to?
‹Cause I want to go with you
Where have you been?
Where are you going to?
I want to know what is new
I want to go with you
What have you seen?
What do you know is new?
Where are you going to?
I want to go with you
براي دانلود اين آهنگ
Blue Cofe – Chris Rea
http://www.4shared.com/file/210229694/ae9b360b/Chris_Rea_-_The_Blue_Cafe.html
وديدن كلبپ آن
http://www.youtube.com/watch?v=s1LQ1Piiweg
.
About this entry